środa, 5 sierpnia 2015

Dawno mnie nie było :(

HEJKA!!!




Jak mijają wam wakacje?
 Bo mi całkiem SUPER.
Wraz z Chloe i Kim wybieramy się w sobotę do Francji.
Chciałabym was przeprosić, ponieważ znowu się troszkę rozleniwiłam,
ale najgorzej jest mi patrzeć na moje ulubione blogi lalkowe,
które po prostu obrastają kurzem.
Aż się łezka w oku kręci.
Ok, teraz trochę weselej, postanowiłam kupić obitsu dla jednego malucha,
jeszcze nie wiem którego.
Dzisiaj wzięłam się do roboty i postanowiłam zrobić sesję, a do niej takie małe foto story.
Zapraszam. :)



K-Kim M-MintyE-EmiL-LilaC-Chloe





K- Już nie mogę się doczekać,aż powiem Chloe, że jedziemy razem do Francji.M-No to masz okazje właśnie idą.






L i C-Hej dziewczyny.
K-Hej, Chloe mam Ci coś ważnego do powiedzenia.

 


C- Co co no powiedz Kim no proszę.




K- My jedziemy razem do Francji.




C- Ale fajnie jupiiiiiiiii.




K i M i E-Jak my was kochamy maluszki.



K-Jutro musimy się spakować.



C-Ok. Lili idziemy się pobawić?




E-Dziękujemy za uwagę.




KONIEC




Chciałabym wam jeszcze pokazać zdjęcia
z sesji Minty, jeszcze z początku wakacji.

















Pa pa :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz