niedziela, 12 kwietnia 2015

Cudowna ilość roboty

HEJKA!!!




Na samym wstępie chciałam wam serdecznie podziękować za tak dużą, przynajmniej jak dla mnie 
         liczbę wyświetleń. Ostatnio odwiedziła IKEE i znalazłam coś co zobaczycie na sesji w maju. Śledziłam paczkę i zobaczyłam, że jest już w Toruniu. To oznacza tylko jedno. Nowa dziewczynka pojawi się u mnie już jutro. 
Dzisiaj pojawią się zdjęcia, które nie są jakoś powalająco dobre. 
Lecz nie mam na razie zbyt wiele czasu ponieważ już 9 maja wystawiane są przewidywane oceny. 
Poza tym wiecie.....przeprowadzka......i ta ilość kartonów do wniesienia. 











Jeszcze raz serdeczne dzięki. Mam jeszcze taką małą prośbę. 
Żeby każdy kto czasem zagląda pozostawił po sobie ślad w postaci choćby najkrótszego komentarza. A jeżeli mogłabym liczyć na jakieś porady dotyczące zdjęć to bardzo proszę.  


Do następnego posta. :)

1 komentarz: