poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Kimmmmmmmmmmmm

HEJKA!!!




Taaa.....Pewnie trochę was zdziwił tytuł tego posta. 
Tak jak przypuszczałam nowa dziewczynka trafiła dziś w moje ręce. 
Jestem nią ZACHWYCONA.
Postanowiłam zrobić taki małe photostory. 
Myślę, że po tym poście pojawię się dopiero w maju i to też nie na długo. Chcę się dostać do 
dobrego gimnazjum a to oznacza MEGA, MEGA dużo nauki.
Dobra nie będę się rozpisywać, bo pewnie wszyscy czekają na zdjęcia. Uwaga 
nie są przerobione, ale znacie moje lenistwo. 
Więc zapraszam.



L-Lili
M-Minty
K-Kim



K-hmmm....czy jest tu ktoś?



M-Witaj. Ja jestem Minty, a to jest Lili.



L-Hejjjjjjjjjj

K-Cześć mała.


M-Jak tam podróż?.....Yyyyy Lili co ty wyrabiasz?



L-Ona ma takie super mięciutkie włoski....



A o to moja przecudowna Kim <3









Teletubisie mówią papa.




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz