czwartek, 26 lutego 2015

Ach te szycie

                                                                  HEJKA !!!




Dzisiaj przez pół dnia szyłam sweterek dla Minty, ponieważ ma ona bardzo mało ciuszków. W najbliższym czasie chciałabym kupić nowy wig dla Lili. Jak byście mieli no oku coś co by do niej pasowało to piszcie w komentarzach. Niestety na razie w ogóle nie mam pieniędzy. Wszystko wydałam na moje lalki mam jednak nadzieję, że nie długo uda mi się uzbierać kwotę na ta trampki dla obu pań i wig dla Lileczki. Dobra koniec przynudzania. Tak ja wcześniej pisałam, dzisiaj znaczną część dnia spędziłam z lalkami. Zrobiłam sporo zdjęć, niestety niewiele z nich nadawało się do ukazania na blogu, ponieważ póki było jasno byłam zajęta szyciem sweterka dla Minty. Więc zmarnowałam piękne słoneczko i zabrałam się za zdjęcia dopiero wieczorem, dlatego niektóre z nich nie są najlepszej jakości. Wczoraj postanowiłam przeszukać moje stare kartony z barbie i poszukać jakiś rekwizytów to sesji. Nawet spodobało mi się to co znalazłam. Niektóre z tych rzeczy widoczne są na jednym ze zdjęć. Oto kilka zdjęć z dzisiejszego dnia:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz