środa, 25 lutego 2015

Witamy Minty !!!

                                                               HEJKA !!!




Wczoraj przyszła moja kochana Minty. jestem bardzo pozytywnie zaskoczona w poniedziałek paczka wysyłana była z Warszawy a we wtorek już miałam ją u siebie. Nie mogę oderwać od niej oczu jest cudowna. Moje lalki bardzo się polubiły. Teraz kilka faktów o moich lalkach:



                                                                            Lili

Urodziny obchodzi-12.01.
wig-długi blond
chipy-czerwone


Minty
Urodziny obchodzi-24.02.
wig-długi, miętowy, lekko kręcony 
chipy-fioletowe



A to kilka zdjęć z wczorajszej sesji z nową lokatorką. Zapraszam do oglądania. Przepraszam, że tylko tyle, ale nie chciało mi się przerabiać większej ilości zdjęć. 












1 komentarz: