niedziela, 22 lutego 2015

Wszystko nowe :)

                                                                   HEJKA !!!
To jest mój pierwszy post na pierwszym blogu. Więc wszystko jest nowe. Zmierzając do konkretów mój blog jest o lalkach pullip i dal. Osobiście posiadam jedną, a w zasadzie to dwie, bo druga jest w drodze do mojego domu. Moja lalka ma na imię Lili, więcej informacji o niej podam kiedy indziej. Druga najprawdopodobniej będzie miała na imię Minty. Dlaczego? Dlatego, że ma cudowne miętowe włoski. Mam także stronkę na Facebooku, nazywa się tak samo jak blog. A na koniec kilka zdjęć mojej kochanej Lilki. Oraz jedyne zdjęcie Minty. Więcej zdjęć moich podopiecznych pojawi się jak tylko do mojego domu dotrze Minty. A teraz obiecane zdjęcia. 









P.S.Wszystkie ciuszki są uszyte samodzielnie przeze mnie. 

1 komentarz: